Sunday 29 November 2009

畫畫

原來我學畫畫差不多一年了
這算是我少數能維持那麼久的興趣呢
無啦啦點解學畫畫呢?
因為…我要做個有氣質的人haha, 係咪笑死左??!!

其實我細細個已朝住氣質女生呢個方向發展
只是我份人無耐性兼經唔起錯折
事情就敗在得唔到滿足感就唔玩啦
當年學小提琴如是, 學瑜珈也如是…
小提琴還來不及拉得出神入化,
練瑜珈又未練到將對腳擺到上個頭頂我就放棄了

培養一種興趣/技能真係唔容易
所以我特別尊敬做事專注的人
只有他們才能成為有氣質的人

這次呢, 我真的很俾心機學畫畫
唔知你地有無發覺我個人有氣質左
但對自己來說, 這次算是我人生中做得比較有頭有尾的事
總算是對自己一個交代啦

我畫畫沒有壓力, 老師又不會從旁逼迫
我喜歡學習的過程, 希望一直畫落去…


1st painting: sunset


2nd painting: hokkaido


3rd painting: cloud floating in the air


4th painting: rose


5th painting: calla lily for my cousin


6th painting: tulip

2 comments:

瘋膏 said...

記得畫一幅俾我。

phyllis said...

OK! 但gogo好難畫
可唔可以俾個易d的topic我呢? 嘿嘿