Sunday 29 November 2009

生日快樂


自上星期六開始, 我一直奔走朋友為小弟設的生日飯局
真係星期一食到星期七, 食到肚滿腸肥

雖然我不是一個很sweet的人
但身邊總有對我好多於我對他們好的好朋友
相信這是自己上幾世積回來的福

就算我們不是吃什麼大茶飯
不是搞什麼聲勢浩大的派對*也好
簡簡單單食餐便飯吹下水
俾個藉口我見下你地, 呃餐飯仔食已心滿意足!
(*註: 前幾年我聽過朋友參加了某人的bday party, 嗰位”某人”真係阿茂, 佢根本唔識主人家, 只係fd搭fd搭fd, 搭左幾廿重參加一個陌生人的BDAY PARTY! 佢話當去一個party識下朋友咁…有年, 朋友想幫我搞呢類party, 大佬, 多左d三唔識七的人我仲驚!)

年紀大左, 自己對自己的生日的感覺日漸遞減
雖然我會叫朋友唔好破費為我慶生
但當朋友相繼sms, FB, email, 電話邀約時
我心裡又點會唔甜在心頭呢?
不想人家破費, 只是我為擔心有一日朋友沒有興緻陪我過生日而穿上避彈衣
若然朋友真的忘記了, 我也不至於要砍頭埋牆
講到底我就是那樣沒有安全感的人, 凡事打定輸數, 贏了當bonus

多謝晒! 還有你們透過唔同渠道送我的祝福
我一定會牢牢緊記在心中!

No comments: