Saturday 1 September 2012

如何讓生活變得有趣

2012年過了差不多三季...
總括來說, 上半年我都過得不快樂

最近我常常想"爭取 vs 強求"
雖然機會是要爭取的
但時機未成熟時, 任你如何爭最後都是徒勞無功
勉強只會換來不快樂

所以我決定2012年餘下的時間什麼都不爭了
應該好好善用時間, 痛痛快快去旅行!!!!
@九月, 台北大吃大喝三天遊

@十月, 雖然很怕到總公司開大會, 但大會完畢後, 我會經東京回港, 途中會在東京休息三天

@十一月, 首爾、釜山一周看紅葉

最近都忙著做資料搜集, 為行程張羅
雖然忙但很快樂!

P.S.: 如果世界未末日, 明年4月我會再度回鄉...大期待! YEAH!

6 comments:

卡臣 said...

祝旅途愉快!

phyllis said...

謝謝啊, 卡臣!

Chloe said...

工作不是人生的全部,
既然決定了, 下季就全力以赴好好享受人生吧!!
去東京可以去看看新開的晴空塔呢 (^_^)

phyllis said...

Chloe,
我好期待黎緊的旅程, haha...
晴空塔會去啊, 一場去到...另外我都諗住去d公園睇下有冇紅葉睇, 雖然早左d, 搏一搏囉...:P

瘋膏 said...

嘿嘿, 妳爽啦, 一個月玩一個國家, 妳努力完成手上工作, 星期五就係第一波~

phyllis said...

Go,
話咁快返左黎...只係放左一日假, 今日返到公司好似要賠番一日俾佢咁, 放假好有壓力...