Sunday 19 February 2012

從北海道回來...

一年之計在於一個難忘的旅程...


我一直有一個小心願...
與雪無緣的我希望在世界末日前看一次漫天飄雪的情景
於是選了一個冬天基本上都在下雪的國度 -- 北海道
結果, 我也如願以償, 每天至少看到一場雪
而北海道的雪也特別美, 特別白, 特別軟
每次雪花撲面都有如噴了一下保濕液, 它只會灌溉你的皮膚, 不會打痛你的臉
即使一個不小心跌倒在地上, 厚厚的積雪也為你做了一層綿綿的軟墊

又, 北海道的雪讓整個城市變得很浪漫, 尤其小樽
我想, 它是除了巴黎之外, 全亞洲最浪漫的地方
難怪北海道成為新婚夫婦honeymoon的首選之一

這次旅程中, 我說得最多最多的是...
上天把最好的東西都給了北海道...
美麗而分明的四季, 軟綿綿的粉雪, 美味的海鮮, 鮮甜的水果....

回來兩天, 現在的我仍然沉醉於北海道的雪花之中
其實旅程中還有很多美好回憶...不過不在此贅述了
upload幾張從北海道帶回來的雪景照片吧
請注意, 以下的照片都是用iPhone拍的...
只要靚景遇上好天氣, 白痴相機也能拍出這樣的效果...嘿
Enjoy...

第二天在酒店門外拍的
洞爺湖
這只是outlet某一角落

6 comments:

Chloe said...

我也未看過鋪天蓋地的雪景啊...
有機會一定會去看一次北海道的雪景!!

phyllis said...

Chloe,
冇錯! 下次睇雪景就去北海道啦! 我覺得佢D雪景真係數一數二的靚啊!

Wylie said...

你去左北海道邊度?好凍?
我10月底去左,無雪已經好凍,不過好靚好好玩。下次要夏天去睇花!

phyllis said...

Wylie,
係啊, 上個星期去...

冇我想像中咁凍, 係其中一日滑雪大風大雪最凍都係-8度左右...接受到...

北海道真係好靚! 我都想搵一次夏天去睇花喔...^^

瘋膏 said...

山野, 來回人間又折返地獄, 妳覆晒email未?
妳篇遊記係咪得咁多?

phyllis said...

go,
上星期六做緊啦...d嘢唔會有完的一日
遊記係得咁多