Monday 6 February 2012

又...愛上嫩口嘢

最近我又有新歡了, 而且是非常嫩口的八十後...嘿嘿

話說, 之前從叱吒看到C ALL STAR在台上的一段beatboxing
雖然有點甩, 但已深深被幾位囝囝的歌藝吸引
套用Mr. Lun Lun在巨聲說的一句話:
"我諗我未來日子會追隨你地啦..."
嘿嘿...

其實我還未分清楚四個仔的尊姓大名
只認識當中的主音釗鋒和大口安
釗鋒的聲音真的很好聽
只要繼續這份態度唱歌一定有前途!

回顧年初01.01的叱吒頒獎禮, C的即興表演
如果沒有耐性聽感言, 請直接切入2:11開始聽...

如果還未眼瞓, 可回顧埋2010新力軍金獎的得獎片段
這段比2011唱得smooth...

5 comments:

瘋膏 said...

哦.....
佢哋。

phyllis said...

go,
係啊...咪就係佢地囉...嘿嘿

瘋膏 said...

仲以為係咩外國白嫩嘢, 原來係本地薑。

phyllis said...

go,
喔, 西仔方面, 我暫時仲鐘意緊James Franco, Joseph Levitt, Alex Pettyfer, 搵唔到其他補給住, 冇理由鐘意Justin Bieber 0者...太嫩了...:P

瘋膏 said...

James Franco, Joseph Levitt呢2個我都啱, 但佢哋唔唱歌。
Justin Bieber ... 我唔戀童。