Saturday 17 September 2011

一個人踩單車


憑著一張相加一股傻勁
今天我一個人去了踩單車

事緣上星期友人邀約踩單車, 但因有事務推卻了
最後友人自己去, 放了些照片上FB
看了覺得那海濱長廊的風光很美, 我也很想身歷其境

於是這星期到友人有事務, 我就自己一人去踩
反正踩單車是可以孤獨進行的

雖然我經常心口掛個勇字, 但出發前還是有點戰戰兢兢
因為之前都是跟著朋友踩, 我又出名路痴, 怕踩錯路
但其實沿途有很多指示, 又可以跟著別人踩, 所以迷路的機會相當微

今天我經過的地方包括:
大圍火車站 => 沙田新城市廣場 => 城門河 => 馬場 => 孖橋 =>
污水廠 => 科學園 => 吐露港單車徑 => 元洲仔公園 => 大埔海濱公園

平日不做運動的我
一係唔做, 一係就很狼
由大圍到大埔大概17km-18km
而以上地點我是沿路去沿路返, 合共踩了四個鐘...
當然, 我中途有休息, 補給一下防曬的
不過由於我的目標設得太高
現在雙腿有點麻痺酸痛, 希望明天好一點...

雖然今天一個人踩單車, 但一點都不悶
沿途風光明媚, 涼風送爽, 聽著音樂, 再加上一支冰凍飲料, 正!
經過今天, 我發現原來我也可以有始有終地完成一件頗艱巨的事情, YEAH!

下星期約好朋友再挑戰20km...

很累, 要睡...

9 comments:

naruto said...

呢段路好好踩,但多人

卡臣 said...

型啊

phyllis said...

naruto,
係啊! 幾乎係一條直路, 我回程時對面線比較多人, 可以接受啦~

卡臣,
多謝啊!

Hai said...

好勁呀妳!現在年紀大了,在家踩一陣健身單車都喘氣,我唔敢出路面踩lu, 我好羨慕妳啊!

phyllis said...

Hai,
多謝啊! 其實我個target係set高左架, 不過又想完成, 所以慢慢踩完去...嘿嘿

邊度踩都冇所謂, 最緊要係運動下, 鍛鍊體魄嘛 ;)

瘋膏 said...

唔好太chur, 小心體力呀~ 慢慢踩。

phyllis said...

膏,
我踩得好慢架, 第二日仲行到路tim, 20km絕對ok啦...;)

paradarz said...

我成日都自已夜晚踩呢段路呀 :)

phyllis said...

paradarz,
好耐冇見妳留言! 多謝妳!
我未試過夜晚踩單車喎~ 應該幾刺激呢! :)