Friday 11 February 2011

iPhone app - Instagram


                                                 (用Instagram拍的百合)

其實這不是什麼新鮮app...
最初下載只當它是一般photography app用
直至最近(!) 我才知道這個apps不止拍照加些effect那麼簡單
原來又是另一種social networking (!)
用照片聯繫世界各地龍友
我現在才知道, 好蠢啊我!!!!

始乎已往長篇大論的blog又面臨另一波衝擊
先有twitter, 繼而微博的攻打, 現在Instagram又加入戰團
文字的地位越來越低...現在一張照片就心照了
再過一陣子可能連圖也沒有, 請學習波斯密碼吧!

4 comments:

naruto said...

我都覺得用相片容易表達喔

phyllis said...

naruto,
我都覺得個app啱你架!

瘋膏 said...

nuruto好似冇用iphone... 有的話我會即刻follow佢。

phyllis said...

naruto話唔用iphone架嘛...睇下佢堅持到幾耐...嘿嘿