Saturday 15 May 2010

我需要瞓餐懵...

我想我之前的工作實在比較hea
不知道天下間何謂辛苦
尤其過去兩星期, 做到天昏地暗
返到屋企我仍然繼續做
可能我們都是新, 而我是新人中的新人, 做得比他們慢
同一個proposal做了N咁多次, 正所謂做到爛都仲有得做
希望這只是暫時性啦

到了今天, 終於有個正常的weekend
我不想再對著那些excel, 唔該
這一刻我只想瞓餐懵, 珍惜看到白天的時候

BTW, 本周唯一令我比較放鬆和開心的事是...

話說相中人是瑛太
這個禮拜分公司的人來開會
日本代表方面派左兩位人兄來, 其中一位成個瑛太咁款
我頓時精神抖擻起來啊!!
也許這裡不是日本公司, 所以這裡的日本同事跟我平日見到的日本阿叔差天共地
可惜我太怕羞, 同佢講唔夠十句, 又沒有合照,
希望下次他再來就好啦

8 comments:

naruto said...

原來想同瑛太瞓餐懵...明哂

phyllis said...

naruto, 你誤會晒啦喂...你咁講我以後仲駛出嚟行...@@

聶秀康 said...

妳要好撐住啊...日本同事還是很有推動力耶~

phyllis said...

謝謝妳耳耳! 我會努力架啦!
瑛太同事嘛, 真係唔介意佢經常來港出差, 多多益善, 小小無拘, 嘿嘿...

U san said...

眼睛咁快可以吃冰淇淋

phyllis said...

佢走左啦...唉...

瘋膏 said...

妳都好吖, 我的日本同事很老餅亦很老土...

phyllis said...

喔, 好易0者, 妳轉工就有機會遇到正常的日本人架啦;)