Sunday 15 January 2012

茶走


去茶餐廳我一般叫檸茶
奶茶, 我是少喝的...
之前聽朋友說茶走好喝, 我只是記著但一直沒有試
直至前幾天跟同事吃飯時, 同事提起茶走, 於是一試無妨

茶走和平日喝的奶茶分別之處是奶的部份
奶茶用花奶, 而茶走用的是煉奶
由於用的是煉奶, 所以茶走比奶茶更香滑

奶茶和茶走的價錢是一樣的
我好奇為什麼好像很少人知道茶走, 或者懂得叫茶走?

記得以前舊公司的台灣老闆每次來香港都要喝奶茶
他說香港奶茶中的紅茶的澀是台灣奶茶所沒有的...

一直以為香港沒有什麼東西值得留戀的
原來, 可能簡單一杯奶茶又好, 茶走又好, 也會教人回味的...

6 comments:

卡臣 said...

新加坡的奶茶也是用煉奶

phyllis said...

卡臣,
飲過啊! 同香港有D唔同, 新加坡的奶茶我覺得奶比例多D同埋甜D

Hai said...

Phyllis, 我飲咗茶走/啡走好多年了!尤其是去到大排擋,一定要飲!那種餘香真令人回味和留戀~

phyllis said...

Hai,
原來仲有啡走?? 好勁啊! 下次我又試下先...飲港式茶都係去大排檔最有味道啊!! :)

Chloe said...

我是奶茶怪~ 每天一定要喝一杯!!
不過我不太喜歡茶走, 因為覺得太甜了...
現在我喝普通奶茶連砂糖也不放,
起初是覺得有點苦, 但已經習慣,
反而覺得落了砂糖後甜味蓋過了奶味和茶味,
所以不喜歡~ (^^;;

phyllis said...

Chloe,
飲普通奶茶我都唔落糖的...我D口味越來越淡寡, 唔知同年紀大有冇關...:P
我都覺得茶走偏甜, 但口感又的確比普通奶茶香滑, 而且有稠稠的口感...不過都係少喝唯妙, 好肥...>.<