Friday 31 July 2009

化妝

我第一次化妝應該是中七畢業以後女仔化妝大抵是為了貪靚吧
而我, 由細到大化妝的目的只有一個, 遮瑕!

那麼, 這些年來我化妝的分別在於哪?
不在於化妝的技巧出神入化, 而在於要遮的範圍愈來愈大
撻上塊面的粉愈來愈厚, 搞的花款也愈來愈多
以前唔畫眼線的我, 自從有一日畫左眼線發覺搵番對眼之後
以後如要出席一些不能太失禮的場合, 我都會整番條線

化妝有如染上毒癮
一日”high”左佢, 以後都好難搣得甩
而且, 化妝那舖癮會愈來愈深
總之, 人前人後, 都以最佳妝容示人
第時可能連落街買棵蔥都要搽粉底

真羨慕王菲那些即使素顏都可以示人的人喔!

No comments: